محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 501

شماره 26 کوالز کوارتز مغز


در این وب سایت از کوکی ها استفاده میکنیم. اگر آنها را نمی خواهید ، می توانید کوکی ها را امتناع کنید. بیشتر بخوانید
از کوکی ها خودداری کنید
خوب
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
BOVET RÉCITAL 26 BRAINSTORM فصل یک ، هم اکنون با شماره گیری CHAMPAGNE کوارتز

Hands-on Bovet Récital 26 brainstorm فصل اول ، اکنون با شماره گیری کوارتز شامپاین
کابینه هورولوژیک کنجکاوی.
5 روز پیش
|
توسط ربکا دالتون
|
5 دقیقه بخوانید
|
شماره 26 کوالز کوارتز مغز Bovet فصل 26
Bovet تنوع دیگری را در مورد موضوع Récital 26 Brainstorm Chapter One معرفی می کند. فصل اول کابینت کریستالی یاقوت کبود با یک توربیلون پرواز مضاعف ، یک عارضه سه بعدی در ماه ، یک تاریخ بزرگ و یک منبع ذخیره 10 روزه قرار دارد ، فصل اول یک کابینت صفحه نمایش شفاف است که شما را به تحسین و تحسین همه اجزای کوچک استفاده می کند که از این عینک متحرک می شوند. . تاکنون امسال فصل اول را با شماره گیری کوارتز قرمز شفاف مشاهده کردیم - بسیار مناسب برای بازدید کنندگان چینی با نام تجاری - و همچنین گزینه های کوارتز سبز و آبی و یک مدل با شماره گیری تیغه سیاه. آخرین عضو Riccital 26 میزبان یک کوارتز زرد کمرنگ و رنگی است که مارک دوست دارد آن را "شامپاین" بنامد و من می توانم اطمینان دهم که حباب های هورولوژیک زنده و مبهم هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به این آخرین تور دیداری و فنی داشته باشیم.

کابینت دوره ها
سه گانه Bovet از ساعتهای توربیلون نجوم - ستاره تیراندازی (2016) ، Astérium (2017) و Grand Récital 22 (برنده GPHG Aiguille dOr در سال 2018) - به جهانیان نشان داد که این برند قادر به تولید ساعتهای دلپذیر است. . جدا از عوارض حیرت انگیز و پایان های سطح بالا ، این سه ساعت در موارد شیب دار الهام گرفته از "میزهای نوشتاری" کهنه بودند.

به دنبال این سه گانه ، Récital 26 Brainstorm Chapter One (2019) ظاهر شد ، یک عبارت مدرن تر از ساعت مچی توربیلیون و ماه که در یک کریستال یاقوت کبود یاقوت کبود قرار گرفته است تا رضایت صاحب پاسکال رافی را برای شفافیت جلب کند. ساختار مورد شیب دار یا شیب دار که ظهر ضخیم تر و در ساعت 6 ضخیم تر است ، می تواند میزبان اجزای سه بعدی مانند غلطک ، دیسک و گنبد را در خود جای دهد. شماره های صاف و دو بعدی را فراموش کنید. موارد یاقوت کبود نه تنها ابعادی ارائه می دهد بلکه بیننده را با نمایش نامحدودی از آتش بازی های هورولوژیک درگیر می کند.

شماره 26 کوالز کوارتز مغز Bovet فصل 26

مانند وندرکامر یا کابینت کنجکاوی هایی که در Renaissance Europe ظاهر می شوند - کابینت های نمایشگاهی خصوصی که اشیاء کمیاب و آثار باستانی جمع آوری شده از سراسر جهان را به نمایش می گذارند - موارد یاقوت کبود این ساعتها دنیای جذاب ترس و وحشت را نشان می دهد.

شماره 26 کوالز کوارتز Bovet Recital فصل یکم

قطر کریستال یاقوت کبود با ضخامت 48 میلی متر با ضخامت مورد 50/15 میلی متر ، کریستال یاقوت کبود با لبه های تیتانیوم و ضربات تیتانیومی پشتیبانی می شود ، موادی که برای سبک بودن آنها شناخته شده است. با نگاهی به ساعت از طرف ، تمایل کاملاً مشخص این پرونده را نشان می دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره چالش های پیش روی تیم پاسکال رافی برای ساخت و پولیش کردن ظروف کریستالی یاقوت کبود مشاهده کنید ، ویدیوی اختصاصی MONOCHOME را در اینجا از دست ندهید. همچنین ، اگر سؤال دارید که آیا فصل اول دنباله ای دارد ، ساعت پیچیده تر فصل دو را که در اینجا بررسی شده است ، بررسی کنید.

PANORAMA 3D
اولین عنصری که وقتی به حالت شفاف نگاه می کنید ، کوارتز زرد و دقیقه با شماره های عربی شیب دار سفید و چند دقیقه ای است که با نقاط سفید کوچک انتخاب می شوید. خطوط گنبدی آن به طرز جادویی از جنبش بالا می رود ، شاهکاری که نیاز به توسعه یک دستبند مخصوص بالا دارد. دستان ساعت و دقیقه ای طلای ، که منحنی به دنبال سطح گنبدی شماره گیری ، و همچنین مناطق خاصی از نشانگر فاز ماه هستند ، با Super-LumiNova درمان می شوند که یک نمایش تماشایی را در تاریکی تضمین می کند.

شماره 26 کوالز کوارتز مغز Bovet فصل 26

Bovet Recital 26 brainstorm فصل اول شامپاین کوارتز DialBovet بیانیه بیست و یکم مغز و اعصاب فصل اول شماره شامپاین کوارتز شماره گیری
نشانگر مرحله سه ماهه در برش نیم دایره ای روی شماره گیری ساعت 12 قرار دارد. این نشانگر دقیق فاز ماه که نیاز به تصحیح فقط یک روز در هر 122 سال دارد ، نیز گنبدی است و تا همان سطح شماره گیری بالا می رود. سطح واقعی دو قمر (نیمکره شمالی و جنوبی) حکاکی شده و پر از Super-LumiNova است در حالی که آسمان شب از دو دیسک شیشه ای Aventurine آبی ساخته شده است. به دست آوردن صفحات شیشه ای آئوتورین برای خم شدن و نشستن گرگرفتگی در ساختار گنبدی ، خود یک شاهکار بود. برای مشورت در مورد مرحله فعلی ماه در هر دو نیمکره ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که به مقدار ناحیه سفید (یا هیچ) که در دو دیافراگم مدور نشان داده شده است ، نگاهی بیندازید.

شماره 26 کوالز کوارتز مغز Bovet فصل 26

یک مورد کوچک دیگر بر روی شماره گیری کوارتز زرد

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 28

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما