محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 508

Fortomp Flieger F-43 Bicompax جدید


در این وب سایت از کوکی ها استفاده میکنیم. اگر آنها را نمی خواهید ، می توانید کوکی ها را امتناع کنید. بیشتر بخوانید
از کوکی ها خودداری کنید
خوب
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
FORTIS FLIEGER F-43 BICOMPAX (تصاویر زنده و قیمت)

معرفی Fortis Flieger F-43 Bicompax (تصاویر زنده و قیمت گذاری)
ساعت Fortis Flieger دوباره تصور شد.
5 روز پیش
|
توسط خاویر مارکل
|
3 دقیقه بخوانید
|
Fortis Flieger F-43 Bicompax
Fortis برای صنایع دستی ساعت های ناهموار ، کاربردی و ارتباط طولانی مدت آن با هواپیمایی و اکتشافات فضایی بهترین شهرت دارد. این برند در سال 1912 در گرنشن تأسیس شد و از سال 1987 ، مجموعه برند Flieger به عنوان مرجعی برای ساعتهای خلبانی شناخته شده است. چند ماه پیش ، شرکت Fortis توسط Jupp Philipp بدست آمد که برنامه های خود را برای احیای برند با ما در میان گذاشت. نقشه راه او این است که با ساختن ساعتهای ابزار غیر مزخرف و بدون ایجاد کیفیت و شعار "هیچ کارکردی بدون طراحی ندارد و هیچ طراحی و بدون کارکردی وجود ندارد" روی موارد اساسی متمرکز شود. این برند اکنون مجموعه جدید Flieger خود را با کرونوگرافی آغاز کرده است. با Fortomp Flieger F-43 Bicompax ملاقات کنید.

Fortis Flieger F-43 Bicompax

اگر گره از سنت مارک تجاری بدیهی است ، Fortis Flieger جدید از تولید مثل صرف مدلهای گذشته به دور نیست. این Flieger F-43 Bicompax یک خلاقیت مدرن ، یک طراحی پاک و موثر با چندین ویژگی اصلی است.

اولین چیزی که چشم شما را جلب می کند شماره گیری آن است. همانطور که انتظار می رود از یک جدول زمانی خلبان ، تمرکز بر قابل خواندن آشکار است. طرح دوبلکس مبتنی بر دو رجیستر بافتی با ثانیه های کوچک در ساعت 9 و زمان سنج 30 دقیقه ای در ساعت 3 است. تاریخ در ساعت 6 نمایش داده می شود. این شماره گیری اپالین سیاه با مسیر ریلی خود که Fortis لقب BRIXTRACK® را دارد. کنتراست توسط آجرهای روشنایی که روی شماره گیری برس دایره ای اعمال می شوند ، تقویت می شود. اینها با دست و ساعت دقیقه شمشیری شکل گرفته اند. قاب های سیاه رنگ هستند و پر از X1 Super-LumiNova و یک دست متوقف شده از ثانیه درخشان نارنجی هستند.

Fortis Flieger F-43 Bicompax

Fortis Flieger F-43 BicompaxFortis Flieger F-43 Bicompax
یکی دیگر از ویژگی های اصلی "سینکرولین" است ، همچنین با رنگ نارنجی فلور ، بین 55 تا 05 ثانیه چاپ شده است. هدف آن این است كه به خلبانان اجازه دهد همزمان هنگام پرواز در یك اسكادران همزمان شوند. با استفاده از این برد +/- 5 دور دوم ، هر خلبان می تواند هنگام تنظیم ساعت یا شروع کرونوگراف به هم تیمی های خود تنظیم کند. شاخص مثلثی در ساعت 12 با دو نقطه به خلبان این امکان را می دهد که بلافاصله 12 علامت ساعت را در رابطه با جهت یابی صحیح شماره گیری تشخیص دهد و از این رو برای خواندن زمان در یک نگاه ، چه در طول روز و چه در شب. .

Fortis Flieger F-43 Bicompax

قطر 43 میلی متر با قطر ، در مورد فولاد ضد زنگ گرد احساس قوی می کند. این دستگاه دارای لبه های زاویه دار دراز است. با 24 کلیک (اجازه خواندن مناطق زمانی جبران شده به مدت 30 دقیقه) و لبه ساخته شده برای اطمینان از چسبندگی ، صفحه اصلی 12 ساعته GMT (GMT) دقیق و کاربردی است. پیست های کرونوگرافی با الگوی بدون لغزش حک شده اند. به لطف کیس کراوات و تاج پیچ ، ساعت مچی ضد آب 200 متر است.

Fortis Flieger F-43 Bicompax

در حالت کراس بک فوریتس کالیبر UW-51 (براساس Sellita SW-510 دقیق و قابل اعتماد) ، که در 4Hz ضربان می زند و در هنگام زخم شدن کامل ، 48 ساعت از ذخیره انرژی برخوردار است. مکانیسم توقف ثانیه امکان تنظیم دقیق زمان را فراهم می کند.

Fortis Flieger F-43 Bicompax

Fortis Flieger F-43 BicompaxFortis Flieger F-43 Bicompax
Fortis Flieger F-43 Bicompax دارای یک دستبند استیل ضد زنگ سه حلقه ای است که دارای یک سگمنت تاشو ایمنی و یک پسوند عملی برابر است. انعطاف پذیری آن آسایش خوبی را به همراه دارد ، احساس استحکام می کند و لبه های پیچ دار امنیت اضافی را روی مچ دست ایجاد می کنند. یک نسخه بند چرمی نیز وجود دارد که سگک دستی در آن وجود دارد.

Fortis Flieger F-43 Bicompax

Fortomp Flieger F-43 Bicompax جدید احساس می کند به سنت این برند واقعیت دارد اما با یک شخصیت مدرن و اصلی متفاوت است. این کرونوگراف بسیار کاربردی به نظر می رسد جالب و از کیفیت بالایی برخوردار است. آن را به عنوان یک سنگ و بسیار مفید احساس می کند. اگرچه نباید انتظار داشته باشید که آن را با احتیاط زیر چنگال خود بکشید ، اما باز هم با تجدید نظر ملکی همراه است. قیمت در دستبند استیل و 3800 یورو برای بند چرمی تعیین شده است.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.fortis-swiss.com مراجعه کنید.

مشخصات فنی - FORTIS FLIEGER F-43 BICOMPAX
کیس: قطر 43 میلیمتر - کیس فولادی ضد زنگ ، برس - برنج 12 ساعته GMT (24 کلیک) - تاج پیچ-پیچ - فشار دهنده هایی با الگوی ضد لغزش - کریستال یاقوت کبود با پوشش دوبل A / R از دو طرف - 200 متر ضد آب
شماره گیری: اوپالین سیاه - دست های شمشیر شکل و مشکی پر شده با Super-LumiNova X1 - دست پرتقال Berlac Fluor-seconds-seconds - ثانیه های کوچک و ضدحمله 30 دقیقه ای به رنگ سفید
حرکت: کالیبر Fortis UW-51 ، مبتنی بر Sellita SW-510 - اتوماتیک - 30 mm x 7.90mm - 28.800 لرزش در ساعت - ذخیره انرژی 48 ساعته - 27 جواهر - ساعت ، دقیقه ، ثانیه های کوچک ، شوخ طبعی

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 31

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما