محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 510

Seiko 5 Sports Brian May ویژه


در این وب سایت از کوکی ها استفاده میکنیم. اگر آنها را نمی خواهید ، می توانید کوکی ها را امتناع کنید. بیشتر بخوانید
از کوکی ها خودداری کنید
خوب
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
SEIKO 5 SPORTS BRIAN MAY LIMITED EDITION SRPE83K1

Hands-on Seiko 5 Sports Brian May Limited Edition SRPE83K1
گیتاریست اصلی ملکه و گیتار افسانه ای او "ویژه ویژه قرمز" با ویژه Seiko 5 Sports Brian May افتخار کرد.
5 روز پیش
|
توسط Santiago Tejedor
|
3 دقیقه بخوانید
|
Seiko 5 Sports Brian May ویژه نسخه SRPE83K1
برایان می ، نوازنده اصلی گروه موسیقی راک ، کوئینز ، غواص Seiko 7548 را هنگامی که برای اولین بار در سال 1975 به ژاپن رفت ، خریداری کرد. وی یک ساعت کوارتز خریداری کرد زیرا کوارتز در آن زمان عصبانیت بود و یک غواص سیکو به این دلیل بود. پادشاه کوارتز با شهرت ساعتهای شیرین و دقیق. برایان می از آن زمان تاکنون 7548 لباس خود را پوشیده است ، گاه در صحنه و به عنوان یک ضرب و شتم روزانه. به عنوان کسی که می تواند هر ساعت را زیر نور آفتاب تحمل کند ، سیکو تنها تماشایی است که تاکنون در مچ دست وی مشاهده شده است.

Seiko 5 Sports Brian May ویژه نسخه SRPE83K1

با داشتن مدرک دکترا در اخترفیزیک ، او ممکن است برای برخی از عوارض کیهانی بیشتر ، اما نه ، او به کوارتز سیکو خود گیر کرده است. واضح است که آنچه برایان می خواست یک ساعت مچی مطمئن و سخت پوشیده بود. و در طی این سالها ، سیکو فرصتی را برای داشتن سفیر بی نظیر کنار گذاشته است ... تا امروز ، یعنی.

راهنمای برایان "RED SPECIAL"
طراحی Seiko 5 Sports Brian May Limited Edition با الهام از گیتار افسانه ای راکر ، معروف به Red Special (و اغلب به عنوان شومینه یا بانوی پیر) اشاره می شود. برایان می در سن 16 سالگی تصمیم گرفت گیتار مخصوص خود را از ابتدا بسازد و از چوب برداشته شده از شومینه قدیمی برای گردن ، دکمه هایی برای علامت گذاری نوک پستی و یک سکه sixpenny به عنوان انتخاب استفاده کرد. صدا تولید شده در همه ضبط های ملکه ، از اولین در سال 1973 تا امروز ، بی نظیر و کاملاً قابل تشخیص است.

Seiko 5 Sports Brian May ویژه نسخه SRPE83K1

پایه ساعت جدید Seiko 5 Sports است که به نوبه خود با الهام از SKX007 قطع شده ساخته شده است. دارای قطر 42 میلی متر و ضخامت 13 میلی متر است. تاج ساعت 4 است و توسط دو نگهبان تاج پوشانده شده اما پیچ خورده نیست. حتی با این وجود ، مقاومت در برابر آب تا 100 متر تضمین می شود. گودی از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است و نشانگرها به صورت اعداد به رنگ طلای "قدیمی" برداشته می شوند. شیشه مسطح شیشه هاردلکس سیکو است و برای محافظت بیشتر دقیقاً در زیر قاب قرار داده شده است.

Seiko 5 Sports Brian May ویژه نسخه SRPE83K1

Seiko 5 Sports Brian May Edition ویژه SRPE83K1Seiko 5 Sports Brian May نسخه ویژه SRPE83K1
رنگ ها و شکل گیتار قرمز ویژه برایان مایت الهام بخش شماره گیری قرمز و سیاه است. شما می توانید منحنی یا "کمر" گیتار در سمت چپ و بافت دانه دار در قسمت قرمز که تقلید از چوب گیتار او است را مشاهده کنید. جزئیات دقیق و پیچیده ای را برای یک Seiko 5 ساده اما اثبات مراقبت هایی که در طراحی انجام شده است - که برایان می نیز در آن نقش داشته است.

Seiko 5 Sports برایان می نسخه ویژه SRPE83K1

دست و نشانگر همانند سایر مدل های Seiko 5 Sports است که با فلز قاب بندی شده و با LumiBrite اختصاصی سیکو پر شده و از دید عالی در تاریکی اطمینان می بخشد.

Seiko 5 Sports Brian May ویژه نسخه SRPE83K1

شیشه در قسمت معکوس این ساعت دارای امضای برایان می در همان رنگ طلای قدیمی است که در صفحه نمایش استفاده شده است. ساعت مجهز به کالیبر اتوماتیک داخلی Seiko 4R36 است که دارای تعادل 3Hz ، ثانویه توقف ، مقاومت مغناطیسی در برابر 4،800 A / m و یک منبع انرژی تا حدودی محدود 40 ساعت است.

Seiko 5 Sports Brian May ویژه نسخه SRPE83K1

بند ناتو مشکی با ساعت مچی ، از لحاظ رنگ و بافت مشابه بندهایی که برایان می از گیتار خود استفاده می کند ، تحویل داده می شود. ساعت مچی در جعبه مخصوصی ساخته شده است که به گونه ای طراحی شده است که مانند یک گیتار مشکی با میخ های فلزی ساخته شده است. جزئیات دیگر ، یک سکه بزرگ یادبود sixpenny است که با نمایه برایان می (و موهای فرفری وحشی) از یک طرف و گیتار وی در عقب تزئین شده است.

Seiko 5 Sports Brian May ویژه نسخه SRPE83K1

قیمت و در دسترس بودن
Seiko 5 Sports Brian May یک نسخه محدود از 9000 قطعه است ، شماره ای که ممکن است در ظاهر آنچه در مفهوم نسخه محدود نشان می دهد پرواز کند. با این حال ، اگر به میلیون ها هوادار کوئینز در خارج فکر می کنید ، می فهمید که چرا 9000 قطعه در واقع تعداد بسیار کمی قطعه هستند. قیمت 560 یورو است ، بیش از دو برابر Seiko 5 معمولی ، اما به نظر نمی رسد که برای طرفداران بازدارنده باشد.

Seiko 5 Sports Brian May ویژه نسخه SRPE83K1

اطلاعات بیشتر در seikowatches.com.

مشخصات فنی - SEIKO 5 SPORTS BRIAN ممکن است نسخه محدود
مورد: قطر 42.5 میلی متر x 13.4 میلی متر ارتفاع - فولاد ضد زنگ - گودی یک طرفه با مقیاس دقیق 60 دقیقه - کریستال شیشه ای هاردلکس - کیس کریسمس نمایشگاه شیشه ای معدنی - 100 متر ضد آب
شماره گیری: طرح رنگ سیاه و قرمز بر اساس گیتار قرمز ویژه برایان می - گیتار بزرگ

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 32

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما