محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 502

شماره گیری


در این وب سایت از کوکی ها استفاده میکنیم. اگر آنها را نمی خواهید ، می توانید کوکی ها را امتناع کنید. بیشتر بخوانید
از کوکی ها خودداری کنید
خوب
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
BAMFORD X BLACK BADGER ZENITH EL PRIMERO SUPERCONDUCTOR

معرفی ابررسانای Bamford x Black Badger Zenith El Primero
یک پروژه مشترک مشترک از دو خانه قدرت طراحی ، Zenith آینده نگر را ارائه می دهد که Superconducts.
3 روز پیش
|
توسط اریک Slaven
|
4 دقیقه بخوانید
|
Supercuctor Watch Watch Bamford Department X Black Badger Zenith El Primero
دپارتمان دیده بان بامفورد مستقر در لندن ، به طور رسمی مجاز به ساعت سازی از مارک هایی مانند TAG Heuer ، Zenith و Bvlgari و طراح جواهرات صنعتی سوئدی ، Black Badger ، مجدداً با یک نسخه محدود آینده نگر Zenith El Primero همکاری کردند. در ادامه TAG Heuer Carrera محدود با شماره گیری قهوه (همچنین به همراه Badgerworks) ، تمرکز اکنون به پرونده تغییر یافته است. هر دو طرح و مواد به همان اندازه غیر معمول هستند که با استفاده از ترکیبی از فلزات ، اسید و قدرت طراحی ترکیبی برای ایجاد ابررسانا Watch Bamford Watch X Black Badger Zenith El Primero طراحی شده اند.

ابررسانا چیست؟ این یک اصطلاح عمومی برای ماده ای است که می تواند برق را بسیار سریعتر و کارآمدتر از فلزات معمولی با مقاومت صفر انجام دهد. ابررساناها هنگام انتقال مقادیر زیادی از برق مانند رآکتورهای هسته ای ، دستگاه های MRI و شتاب دهنده های ذرات مورد استفاده قرار می گیرند. چرا یک کیف ساعت نیاز به یک ابررساناست؟ خوب ، چرا Omega Seamaster Planet Ocean Ultra Deep Professional باید 10.928 متر زیر آب برود؟ زیرا آنها می توانند ... هرگز فاکتور خونسردی را دست کم نگیرند. البته توصیه نمی شود که کابل های بلوز رآکتور هسته ای را به کیف ساعت خود وصل کنید ، اما زیبایی شناسی حاصل از ترکیب چنین فلزات با اندکی اسید انداخته شده باعث می شود تلاش پیچیده ای برای این امر انجام شود.

Supercuctor Watch Watch Bamford Department X Black Badger Zenith El Primero

موادی از قبیل سرامیک منیزیم دی بیورید و آلومینیوم ابررسانا هستند ، به همراه آلیاژهای نیوبیوم (فلزی با سختی مشابه تیتانیوم). در این حالت ، ما با یک آلیاژ مس نیوبیوم سر و کار داریم. مس دارای رشته هایی از نیوبیوم در درون آن است که به طول مورد نظر اکسترود می شوند و وقتی یک زاویه را در سراسر دانه بریده می کنید ، یک الگوی زنبور عسل منحصر به فرد با یک آرایش چوب ، با تکنولوژی بالا و باریک ایجاد می کنند. یک حمام اسیدی مخصوص در کنار مس غرق می شود ، اما نیوبیوم را برای اثر چشمگیر و با کنتراست بالا حفظ می کند. پایان نهایی نقره ای / خاکستری مات با انتهای لبه های ساخته شده به مس متضاد است. کمترین چیز را بی نظیر Black Badger چندین سال است که در طراحی جواهرات از مواد ابررسانا استفاده می کند.

Supercuctor Watch Watch Bamford Department X Black Badger Zenith El Primero

نمونه ابررسانای مس-نیوبیوم این کرنستر تخصصی Zenith El Primero دارای قطر 42 میلی متر و ارتفاع 12.75 میلی متر است. نوع لانه زنبوری شبیه به مقیاس خزندگان و بسته بندی در مورد است ، و مس را در انتهای لبه ها قرار می دهد. یک کریستال یاقوت کبود گنبدی ، با یک پوشش ضد انعکاس ، برای جلوه ای کاملاً شماره گیری ، به سمت لانه زنبوری نیوبیوم می رود. تاج امضا شده کمی بزرگ توسط دو فشار در ساعت 2 و 4 و 4 برابر مقاومت در برابر آب و 100 متر است. کیس بک دارای یک پنجره نمایشگاه یاقوت کبود است که نمایشگر داخلی (تاریخی) با ضربات بالا است.

بخش تماشای بامفورد X X Badger Black Zenith El Primero SuperconductorBamford Department Watch X Black Badger Zenith El Primero Supercondoror
شماره گیری Supercondoror Zenith El Primero Black Bgerford Watch X Black Badger ، نقره ای سبک سنتی Chronomaster را سیاه می کند ، و دراماتیک آن را همزمان اضافه می کند ، در حالی که همزمان با الگوی لانه زنبوری در مغایرت است. مجموعه سه سیمایی دارای زیر مجموعه های مختلف است که با یک پیشخوان 30 دقیقه ای در 3 ساعت ، پیشخوان 12 ساعته در 6 ساعت و ثانیه های کوچک در ساعت 9 با هم همپوشانی دارند. زیبایی شناسی زیباتر از مدل های استاندارد دارای یک چشم انداز تک رنگ در اینجا است. یک پنجره خرما در زیر پیشخوان 12 ساعته با مطابقت چاپ طلا با پس زمینه سیاه قرار دارد و با طعم و مزه با موضوع تاریک در هم می آمیزد. دست ساعت ، دقیقه و زیر نقره همه دارای درج های Super-LumiNova است ، در حالی که ثانیه های نسخه کرونوگراف دارای وزنه ای ضد وزن ستاره زنیث است. تاخیم متر طلای حلقه داخلی است و BAMFORD به رنگ سفید با آرم Zenith چاپ می شود.

روشن کردن ساعت ، یک حرکت تاریخی ، El Primero 400B Automatic است. این نوعی از اولین کرونوگرافی اتوماتیک است که در سال 1969 (بخشی از یک رقابت سه گانه رقابتی در آن سال) آغاز به کار کرد ، از نزدیک توسط کروماتیکی کالیبر 11 و سیکو 6139 به دقت پیگیری شد. این تنها تنها تولید است. نمودار ستون ، کرونوگرافی با ضرب و شتم بالا از 326 مؤلفه دارای 31 جواهر ، ضربان 36000 ولت در ساعت (5 هرتز) با ذخیره انرژی 50 ساعته است. توابع شامل ساعت های مرکزی ، دقیقه ها و ثانیه های کرونوگراف ، 30 دقیقه کو است

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 22

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما