محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 507

دو گزینه تسمه 20 میلیمتر در دسترس


در این وب سایت از کوکی ها استفاده میکنیم. اگر آنها را نمی خواهید ، می توانید کوکی ها را امتناع کنید. بیشتر بخوانید
از کوکی ها خودداری کنید
خوب
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
جدید در سال 2020
برندها
کارکرد
انواع
بخش ها
ویدیو
فروشگاه
ساعتهای تک رنگ
MING 18.01 H41 TITANIUM DIAT WATCH (و بعضی از فکرها در مورد دسترسی آن ...)

معرفی ساعت مچی MIT 18.01 H41 Titanium Dive (و برخی از افکار در مورد قابلیت دسترسی آن ...)
اولین ساعت شیرجه تولید تیتانیوم با نام تجاری هیچ مشت و مشتی ندارد.
4 روز پیش
|
توسط اریک Slaven
|
5 دقیقه بخوانید
|
ساعت مچی MIT 18.01 H41 Titanium Dive
به دنبال مفهوم Abyss 18.01 سال گذشته ، تعداد محدودی از 10 ساعت مچی غواصی نمونه اولیه ، MING مستقر در مالزی با اولین غواص تولیدی خود که در این کانسپت بهبود می یابد ، دوباره برمی گردد. فولاد جای خود را به تیتانیوم می دهد ، چند گزینه نهایی وجود دارد و حتی نازک تر از گذشته است ، اما سبک امضای MING دست نخورده است. اگر با مارک آشنا نیستید ، در حال حاضر در گروه Horological Revelation برنده جایزه بزرگ Grand Prize dHorlogerie de Genève تنها در سه سال از زندگی برنده شده اید ، بنابراین حتما تماشای آن است. مدل جدید MING 18.01 H41 در نمونه کارها و لباسهای کوچکتر و کم نظیر تماشای برند با یک غواص منحصر به فرد و بسیار توانمند گسترش می یابد.

MING Watch 18.01 Abyss Concept Dive Watch
مدل مفهومی ، پرتگاه 18.01 MING که مدل تولید در اینجا ارائه شده است.
THE MING 18.01 H41
MING به تازگی زبان طراحی خود را با ظاهری مناسب با نام Design Language 2 به روز کرده است ، اولین بار در ساعت لباس 27.01 Ultra Thin با رویکرد حداقلی تر مورد استفاده قرار گرفت. 18.01 H41 این طراحی نسل دوم را برای یک قطعه اسپرت بزرگتر که نشان دهنده تغییر و تحول برای این برند است ، به سالن ورزشی می برد. این اولین قطعه تولید با دست ثانیه ، قطر بیش از 38 میلی متر و استحکام چشمگیر است که حتی غواصان اشباع نیز می توانند از آن استفاده کنند. در قطر 40 میلی متر و ارتفاع 12.9 میلی متر (46 میلی متر تا لاشه) ، برای یک ساعت با درجه عمق 1000 متری غیر معمول جمع و جور است. مورد تیتانیوم درجه 5 ، جلا و برس ، با روکش DLC تمام سیاه اختیاری با یک شماره گیری لاک سیاه و براق است. صفحه‌ی استیل ضدزنگ با 60 کلیک یک طرفه (روکش DLC سیاه) دارای مقیاس مفصل 15 دقیقه‌ای است و پس از آن یک الگوی 5 دقیقه ای با شکاف کاهش یافته برجسته مشاهده می شود. تمام مارک های گرافیکی دارای رنگ سفید Super-LumiNova X1 به عنوان اپوکسی مایع هستند.

ساعت مچی MIT 18.01 H41 Titanium Dive

تاج پیچ خورده دارای واشرهای سه گانه به اطمینان از درجه اعماق ، همراه با کریستال یاقوت کبود ضخامت 3.5 میلی متر و کیس کول جامد کمک می کند. حالت برگشتی برای جلوگیری از جابجایی آن در زیر آب ساخته می شود اما گودی چرخان دارای یک سطح صاف است که لبه معمول پیچیده را از بین می برد - کمی شکل از عملکرد. با حرکت به شماره گیری ، حلقه فصل برش یافته شده از 27.01 توسط یک حلقه کاربردی HyCeram جایگزین می شود - ترکیبی از Super-LumiNova X1 ، سرامیک و یاقوت کبود برای درخشش چند بعدی. شماره گیری سیاه به خودی خود دارای یک بخش مرکزی با انتهای آفتابگردان و یک حلقه بیرونی با الگوی حلزونی مارپیچ است. دستهای ساعت و دقیقه ای بزرگ نقره ای غالباً با Super-LumiNova پر شده است ، و دست ثانیه ی گل صدفی یک دایره کم نور دارد. این دست بند نادر MING ثانیه به غواصان اجازه می دهد تا تأیید کنند که ساعت در حالی که در زیر آب است در حال اجرا است.

ساعت مچی MIT 18.01 H41 Titanium Dive

همان حرکتی که از مفهوم پرتگاه 18.01 سال گذشته بهره گرفت ، ETA 2824-2 درجه بالا است که توسط Schwarz-Etienne اصلاح شده برای حذف تاریخ (بدون تنظیم فانتوم) است. دارای 25 جواهر ، ضرب و شتم در 28800vph (4 هرتز) با ذخیره انرژی 40 ساعته. عملکردها محدود به ساعت های مرکزی ، دقیقه ها و ثانیه های هک شدن هستند. در پنج موقعیت تنظیم شده ، دقت به طور متوسط ​​4/4 ثانیه در روز (واریانس مجاز 15/5 ثانیه در روز) ارزیابی می شود. 2824-2 ETA است که مطمئناً شناخته شده ترین اسب بخار کار خود از سال 1982 است.

MING 18.01 H41 Titanium Dive WatchMING 18.01 H41 Watch Titanium Dive
دو گزینه تسمه 20 میلیمتر در دسترس است که از یک دستبند تیتانیومی 5 پیوندی با قلاب استقرار اختصاصی و در هم آمیختگی شروع می شود. این شامل اهرم های سریع رها و انتهای خمیده است که تمام موارد MING را به روز می کند. بند لاستیکی مشکی توسط ژان روسو پاریس با یک سوزن سنج دستی و دوخت سفید نیز گزینه ای است.

ساعت مچی MIT 18.01 H41 Titanium Dive

قیمت مدل MING 18.01 H41 برای مدل دو تنی با بند لاستیکی از 2950 CHF شروع می شود. دو تنی با دستبند تیتانیوم و DLC مشکی با بند لاستیکی هر دو برای خرده فروشی CHF 3،250. این ساعت ها به صورت سوئیسی ساخته شده و دارای دو سال ضمانت هستند. پیش سفارشات قبلاً فروخته شده است ، اما عکس دوم 22 اوت وجود دارد - چشمک بزنید و آن را از دست خواهید داد. حمل و نقل در ماه نوامبر پیش بینی می شود. برای اطلاعات بیشتر ، به وب سایت MING مراجعه کنید.

برخی تفکرات
من در مورد MING نظراتی دارم ، بیشتر درباره راهبردهای فروش مشکوک نسبت به خود ساعتها. من طرفدار کیفیت و طرح ها هستم. MING تنها سه سال از ریزگردهای مالزی است که از هر مؤلفه خارج می شود و استثنائات بسیار کمی دارد ، از متداول ترین حرکات ETA استفاده می کند. با این حال ، هرگز مدلی را در مقادیر معنی دار ، مخروط تولید نکرده است

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 9

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما