محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 489

پایین رفتن احساس مواد غذایی خارجی غریبی می کند


اکنون ، برزیل ، به همان اندازه از امریکا ، کشوری است که توسط مهاجران ساخته شده است. مهاجران معمولاً سلیقه خود را به کشور جدید خود می برند و این نشان دهنده سلیقه برزیل است.

کسینوس خارجی مورد علاقه ما مطمئناً غذای ایتالیایی است. مسئله این است که غذای ایتالیایی ما دیگر شبیه غذای ایتالیایی نیست. بیشتر با مواد برزیلی و طعم های برزیلی جایگزین شده است. اکنون فقط بخشی از منوی برزیل است. در مورد غذاهای پرتغالی و آفریقایی نیز می توان همین را گفت.


لازانیا مواد غذایی خارجی


کاد ساخته شده در مد پرتغال


Acarajé برزیلی ، یک پایگاه غذایی بر روی پسر عموی آفریقایی خود که نام آن را فراموش کردم.

بنابراین در مرحله بعدی غذاهای ژاپنی ، عربی و آلمانی داشته باشید. بار دیگر ، آن کسینوس ها تغییر داده شده اند تا با سلیقه برزیل سازگار شوند.

بزرگترین فست فود زنجیره ای غذاهای عربی در جهان برزیل است.

 

حبیب دسته کوچک موسیقی جاز


دسته کوچک موسیقی جاز معمولی شما

غذای آلمانی کمتر رایج است. برخلاف عرب و ژاپنی ، فکر نمی کنم غذای فست فود مهم آلمانی وجود داشته باشد. برخی شیرینی های آلمانی وجود دارد که در نانوایی ها موجود است. سنگین ترین تأثیر آلمان در برزیل طعم آبجو بود. من معتقدم بیشتر کارخانه های بزرگ آبجو سازی برزیل توسط مهاجران آلمانی تاسیس شده است.

اما جشنواره های آلمان در جنوب برزیل معمولاً رایج است و چند سال گذشته اکتبرفست در کشورهای دیگر محبوبیت پیدا کرده است. مردم همیشه بهانه ای برای خوردن غذای خوب و نوشیدن آبجو خوب دوست دارند ؛)


2.3K بازدید مشاهده 2 رأی دهنده

کریس یانگ ، کمی از تاریخ می داند
پاسخ داده شده در 8 ژوئیه 2017 · نویسنده دارای پاسخ 5.2K و پاسخ 3.3MM است
در انگلیس ، همه آنها. غذاهای آسیای جنوبی به قدری فراگیر شده است که چندین مورد استاندارد از فهرست غذاهای یک رستوران "هندی" در واقع توسط سرآشپزهایی که در انگلیس متولد و پرورش یافته اند ، در انگلیس اختراع شده است ، بنابراین بحث برانگیز است که در حال حاضر چقدر خارجی است.
غذاهای فرانسوی حتی طبیعی تر شده اند. نیمی از اقلام موجود در هر رستوران بریتانیایی در بازار ، اصل فرانسه است و بیشتر مشتریان حتی این موضوع را نمی دانند.

ایتالیایی ، اسپانیایی ، چینی ، تایلندی ، ژاپنی ، یونانی ، ترکی ، لبنانی ، اتیوپیایی ، جامائیکایی ، آمریکایی ... همه محبوب هستند ، حتی اگر اکثر رستوران های آسیای شرقی در خارج از لندن و احتمالاً ادینبورگ به طرز خنده داری بد هستند اما زیاد مکزیکی نیست - تنها موردی که فکر می کنم از نزدیک ما هرگز مکزیکی را در آشپزخانه خود ندیده است ، و من ترجیح می دهم گرسنه بمانم.
من اهل ایتالیا و در کشورم هستم که مردم با توجه به غذاهای "خارجی" حتی غذاهای ایتالیایی مناطق دیگر دوست دارند فقط غذاهای محلی را دوست داشته و قدردانی کنند. حتی برخی از غذاهای خارجی واقعی وجود دارد که در ایتالیا به نسبت محبوب هستند: غذاهای چینی ، کباب ترکی / یونانی / ژیروس ، سوشی و کاپ کیک. ممکن است موارد دیگری از جمله برگر و برخی از مفاصل فست فود آمریکایی وجود داشته باشد اما موارد خیلی دیگری وجود ندارد. به غیر از غذاهای چینی (از سال 1980 محبوب) بسیاری از غذاهای خارجی دیگر که در بالا ذکر شده است فقط در بین نوجوانان محبوب هستند. ایتالیایی ها (من یک استثنا هستم) در مورد امتحان غذاهای خارجی بسیار محتاط و نزدیک عمل می کنند و قطعاً علاقه کافی ندارند
در اینجا آمریکایی ، و محبوب ترین آن قطعاً آسیای شرقی است ، در درجه اول چینی و ژاپنی ، یا مفهومی معروف به همجوشی (کره + ژاپنی + ویتنامی یا ترکیبی دیگر). غذاهای محبوب دیگر رستوران های الهام گرفته از اروپا مانند رستوران های ایتالیایی (پیتزا در اینجا بسیار عظیم است ، اما به شدت آمریکایی است) و میخانه های ایرلندی. مکزیکی محبوب است ، اما دوباره ، به شدت آمریکایی شده است. اما در واقع ، آمریکایی ها هر چیزی را امتحان می کنند ، و این مکان عالی برای افتتاح یک رستوران است.
پرسش های مرتبط
محبوب ترین غذای خارجی در کشور شما کدام است؟
کدام غذای خارجی یا فرهنگ به خصوص در کشور شما محبوب است؟
چه نوع غذای خارجی در کشور شما محبوب است؟ مورد علاقه شما چیست و چرا؟
چه نوع غذای خارجی در آسیا رواج دارد؟
چرا غذاهای خارجی محبوب هستند؟
چه نوع غذایی از کشور خود را دوست دارید؟
چه غذاهای خارجی محبوب هستند؟
غذای کدام کشور به غیر از غذای شما در کشور شما محبوب ترین است؟
چه غذایی در کشور شما بسیار محبوب است حتی اگر از جای دیگری منشا گرفته باشد؟
غذای کدام کشور محبوب ترین است؟
غذاهای محبوب هر کشور کدامند؟
محبوب ترین غذاها در کشور شما کدامند؟
یکی از غذاهای کشور شما که در سراسر جهان مشهور است چیست؟
غذای کدام کشور محبوب ترین است؟
سه غذای منحصر به فرد از کشور شما چیست؟
14 غذای خارجی شدید که اکثر مردم از پس آن بر نمی آیند
توسط تیم اولا
هیچ یک



yum_oola

کره چشم ماهی تن
کره چشم ماهی تن
اگر قلاب ماهی مرکب دارید ، اما می خواهید حتی یک چیز منحصر به فردتر را امتحان کنید ، کره چشم ماهی تن را امتحان کنید. در ژاپن این خوراکی را آب پز خواهید دید و بسیاری می گویند طعم آن درست مثل ماهی مرکب است.
کوپی لوواک
کوپی لوواک
در مورد یک فنجان قهوه تند و زننده صحبت کنید ، دانه های استفاده شده برای این نوشیدنی ابتدا از دستگاه گوارش پستانداران کوچک آسیایی مختلفی که به آنها گوه می گویند عبور می کند. یک پوند می تواند تا 150 دلار هم برود!
ناکجی
ناکجی
این ظرف هشت پا شما را مجبور به خوردن کامل لیوان های مکنده می کند
آلت تناسلی مرد یاک
چینی ها معتقدند که خوردن آلت تناسلی مرد یك در واقع كاملاً سالم است. اما خیلی ساده به نظر نمی رسد.

https://virgool.io/@filterwater35/%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-qu9ipoylcatg

  انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما